mividaloca.blogg.se

mitt galna liv

Söndag

Publicerad 2012-09-09 17:02:22 i

Och inte ett skit har blivit gjort idag.haha
Men va fan,man får ha såna dagar ibland med.
Är ju inte direkt on top of the game så att säga.

Jävla förkylning,jävla sjukdom som jävlas.
För er som inte vet de blev ja diagnostiserad med en obotlig magsjukdom för ett tag sedan.
Vet dock inte om jag litar på läkaren i detta fall,men hur som hur kvarstår ju symptomen.
Och det tär på en ganska rejält,att alltid behöva tänka på ALLT man äter/dricker,motion,oro,ångest osv osv.

Men jag tänker INTE låta det knäcka mig! Tänker leva som JAG vill och inte som sjukdomen vill!

Nähä,nu ska jag ta tag i tvätten iaf!

C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela