mividaloca.blogg.se

mitt galna liv

Förkyyld !!

Publicerad 2012-09-17 22:56:48 i Allmänt

Ja helgen i stockholm va över lite för fort tycker jag !
Helvete va ja börjar gilla den staden!
 
Iaf, för att summera ihop helgen ;
Tequila, Fernet branca (USCH) , öl, glömma kläder på pubar, lära sig åka tunnelbana själv, hålla i tarantellor
och lära känna bra folk!
 
Men så kom söndag, med vääärldens förkylning!
Helvete va kasst ja mår!
Och ännu värre är de att ja hade kunnat åka upp i morgon igen om ja inte hade blivit så förkyld.
Plåtning på Clarion Sign hade de vart då..
 
såå synd för de e sjukt nice hotell!
Men fan, hellre bli frisk å ta hand om sig själv så man blir pigg å glad !:)
 
I morgon ska jag iaf träffa en SYO kl 13..
Måste ta tag i mitt liv nu å lista ut lite vad ja ska göra..
funderar på att plugga uppe i stockholm...:P
men till vad???
Aint got a clue !
Men den som lever får se !
 
Nu blir de sängen å försöka bli frisk !
 
Natti :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela