mividaloca.blogg.se

mitt galna liv

Sömnlöst

Publicerad 2012-09-18 00:59:45 i Allmänt

aaaah förbannat trött men inte fan kan man sova..
känns sjukt tråkigt å sova ?
blä blä blä..
 
önskar ja slapp va förkyld..Blir sjuuukt rastlös av att tvingas sitta still..!
jävla damp!
 
Har iaf knarkat alvedon å nässprayat sönder näsan !
Sitter å väntar på att få världens näsblod som vanligt !
 
men men, de löser sig väl säkerligen !
 
Sitter och försöker pussla ihop diverse plåtningar/jobb uppe i stockholm..
behöver inspiration å motivation känner jag !
 
aaah behöver nya kläder tror jag..
hmmm...
eller va fan ska ja me kläder till, känner mig sjukt obekväm ju mer kläder ja har på plåtningar..
haha !
 
 
nähä. här blir inga barn gjorda !
(thank god!)
Fotograf: Kent Renåker

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela